دست نوشته زیبا با نام دل نوشته نغمه ی عشق

دست نوشته زیبا با نام دل نوشته نغمه ی عشق که عاشقانه است
دل نوشته
بی تو باشم گر در این دنیا
نغمه را بفروش به هر قیمت هر بها
زندگی می کن بی من
بی من باش در اینجا در هر کجا
زندگی رسم خوشایندیست
که نبردیم بویی از آن هر دوی ما
طالع نحسی بشد بر دلم
آتشی زد این طالع بر جان ما
رخصتی ده تا من کنم
نغمه را با جان تو آشنا
کام دل از تو برآید چه خوش آید
کام را زیبا کنیم ما با دعا
جان هرکس با همین نغمه تر است
نغمه بهانه شد دل کجاست ای بی وفا


زیبــایی خانــه از ترکیب درســت و انتخاب هنرمندانه همه وسایلی می‌آید  که در خانه می‌گذارید  و منزلتان را با
آن دکـور می‌کنید. هر چیز به ظاهر کوچــــکی در خانه تأثیر خود را به زیبایی کلی می‌گذارد. یک گلدان کوچک پر
از گل ، یک مجسمه کوچک روی شومینه ، یک آویز زیبــــا گوشه دیوار و یا خیلی چیزهای ریز و درشت دیگر  پس
باید در انتخاب همه وسایل  ،  سلیقه و هنر به خرج دهید . یکی از وسایلی که لازم است در همه خانه ها باشد
ساعت دیواری است. معمولا در انتخاب ساعت دقت زیادی به خرج نمی‌دهید اما مدل های ساعت های دیواری
و رومیزی آن قدر تنوع دارد که می‌توانید به وسیله آن شکل و شمایل کلی دیوارها را عوض کنید . این نمونه های
بسیار زیبا به شما برای ایــده گرفتن کمک خواهند کرد.
ساعت دیواری طرح هیراد,خرید ساعت هیراد,خرید اینترنتی ساعت دیواری هیراد