فال حافظ ناطق با معنی ای که دایم به خویش مغروری

فال حافظ ناطق با معنی ای که دایم به خویش مغروری
امروز ممکن است حتی یک رابطه ی ساده و معمولی به آشفتگی های احساسی کشیده شود. اکنون به شدت تمایل دارید که احساسات تان را بیرون بریزید، اما اصلاً حواس تان نیست که با این کار بیشتر خودتان را در معرض آسیب قرار می دهید. این وضعیت آشفته با همه ی مشکلات اش می تواند فرصت مناسبی باشد تا با دیگران به صمیمیت برسید. نه این که در قلب تان را ببندید، بلکه باید سعی کنید تا از اختلاف نظرها درس بگیرید.
ای که دایم به خویش مغروری           گر تو را عشق نیست معذوری
گرد دیوانگان عشق مگرد           که به عقل عقیله مشهوری
مستی عشق نیست در سر تو           رو که تو مست آب انگوری
روی زرد است و آه دردآلود           عاشقان را دوای رنجوری
بگذر از نام و ننگ خود حافظ           ساغر می طلب که مخموری
به نظر می رسد که روابط صمیمی شما به سمت آشفتگی کشیده شده است. اکنون می خواهید که به عمق احساسات تان پناه ببرید و تمایلی ندارید در بحث هایی شرکت کنید که سمت و سوی دیگری دارند. اما این تنها چیزی نیست که امروز به آن نیاز دارید، تصمیم دیگر شما این است که با یک شخص خاص لحظات رویایی رقم بزنید. اگر این شخص خاص را درست انتخاب کنید، می توانید امروز را به یک خاطره ی به یاد ماندنی تبدیل نمایید.
تعبیر فال حافظ :با تظاهر و ریا نمی توان به جایی رسید. در هر کاری صداقت لازمه ی کار است. بهتر است اول نقائص خود را برطرف سازی و سپس محکم و استوار به دنبال هدف خود بروی. جوانب کار را بسنج و به خود مغرور نباش تا اشتباهی از تو سر نزند.