جوک بی ادبی و خنده دار


 جوک بی ادبی و خنده دار

دو گروه دختر هستن که کشتن اینا ، نه تنها مستحبه ، بلکه واجبه شرعیه!
1. دارو فروشای تو داروخونه که حس میکنن دکترن!
2. بلیط فروشای آژانسای هواپیمایی که حس میکنن خلبانن !
والااا :))


 جوک بی ادبی و خنده دار

به بعضیا باید گفت : آفرین بر تو ، مرحبا که این قدر صبوری
میتونی خودتو روزی ۲۴ ساعت تحمل کنی ولی ما چند دیقه بیشتر نمی تونیم !

 جوک بی ادبی و خنده دار

طرف ی جور قیافه گرفته که قیافه اونجوری نمیتونه طرفو بگیره !

جوک بی ادبی و خنده دار

نحوه پسته خوردن ایرانیها :
.
.
.
.
همزمان یکى در دهان
یکى در دست و دیگرى هم تحت نظر !!

جوک بی ادبی و خنده دار

در مورد مشکلاتتون درد و دل نکنید
یه لحظه اروم میشی تا یه عمر سنگینی یه نگاهو تحمل باید کنی !!


جوک بی ادبی و خنده دار

“دیدى گفتم” و ” تقصیر خودت بود”
بدترین جمله هایى هستن که یه آدم سختى کشیده میتونه بشنوه
“فردا اعدام میشى” با اختلاف زیاد سومه !!

جوک بی ادبی و خنده دار

من از شرایط ازدواج ، فقط شناسنامه اش رو دارم !

جوک بی ادبی و خنده دار

تو خونهٔ ما مهم نیست خودت دوست داری کدوم کانالُ ببینی
مهم اینه که نذاری بقیه کانال مورد نظرشونُ ببینن !!

جوک بی ادبی و خنده دار

تو یخچال ما تنها ظرفی که صادقه ظرف پنیره… والا…
در قابلمه رو بر میداریم توش خیاره
ظرف حلوا شکری رو باز میکنیم توش پیاز داغه
شیشه مربا رو باز میکنیم توش رب گوجس
بطری نوشابه رو باز میکنی توش عرق نعناس
بد زمونه ای شده

جوک بی ادبی و خنده دار

گفتم دکتر آبریزش دارم
یه چوب کرد تو حلقم گفت لوزه ت بزرگ شده ، شما اژسزسازنتوم فزسم دارى
گفتم خب ممکنه سرماخورده باشم
گفت اونم بعید نیست !

 جوک بی ادبی و خنده دار