جوک خنده دار و قشنگ



جوک خنده دار و قشنگ


ﺍﻭﻭﻭﻣﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻢ ﻫﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻣﻤﻤﻢ
ﻃﻄﺎﺍﺍ
ﺍﻭﻭﻭﻣﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻤﻢﻡ ﻫﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻣﻂﻃﻂ
ﺩﯾﺎﻟﻮﮒ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭ ﺍﻧﯿﺲ ﺩﺭ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﺳﺘﺎﯾﺶ!


جوک خنده دار و قشنگ 


ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺯﻥ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﺻﻼﺡ ﻭﺍﺭﺍﯾﺶ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﻧﮕﺎﻩ
ﮐﺮﺩﯾﻦ !؟
ﻧﺼﻒ ﺷﮑﻠﮑﺎﯼ ﯾﺎﻫﻮ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻭﺍﺣﺩ ﻣﯿﺘﻮﻧﯿﺪ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ :))


جوک خنده دار و قشنگ


مورد داشتیم دخدره پارک دوبل کرده ازش تست دوپینگ گرفتن


جوک خنده دار و قشنگ 


شنیدم این پسربچه کوچیکا به خاله مهدشون میگن :
مهساجون ، پری جون ، اِلی جون و … اینا خیلی خرشانسن !
زمان ما اسم مربیمون خانوم عبدالمطلبی بود :|


جوک خنده دار و قشنگ 


بچه که بودیم ننه مون میگفت بدو برو به وانتیه بگو وایسه
بعد ما اصن همچین میرفتیم عین جت لی !
وسط راه دو سه تا ملق میزدیم و از رو دیوار میرفتیم که برسیم وانتیه نره !
الان کافیه به بچه ها بگی گوشی منو از اتاقم بیار لدفن !
درجا جِرت میدن


جوک خنده دار و قشنگ

تنهایی یعنی:
بدونی که وقتی دستشویی هستی ، کسی منتظر بیرون اومدنت نیس


جوک خنده دار و قشنگ 


بچه های دهه ۹۰ هنوز به دنیا نیومده ۱۰۰ مدل عکس قدی
و نیمرخ و بوم و گوشی موبایل و فیسبوک و ایمیل و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه دارن
بعد من که به دنیا اومدم تا ۵سال بابا ننه م با هم دعوا داشتن که : “تقصیر تو بود” :|


جوک خنده دار و قشنگ 


یادش بخیر
یه معلم داشتیم تو کلاس میگفت شغل ما، شغل انبیاست
منم اومدم خود شیرینی کنم
گفتم انبیا که همشون چوپانی میکردن !
نه گذاشت ، نه برداشت گفت منم دارم همین کارو میکنم دیگه گوسفند :|
“خدا حفظش کنه زیادی رک بود…”


جوک خنده دار و قشنگ


امروز صدای متّه ٬ از همسایه نیامد
شاید به خواب دائم ، ایشالا رفته باشد !


جوک خنده دار و قشنگ


امروز بالاخره تکلیف خودمو روشن کردم
لامصب عجب نوری داره

جوک خنده دار و قشنگ