جوک خنده دار و قشنگ



جوک خنده دار و قشنگ


اون کسی که کلمه خاله و عمه رو تو زبان انگلیسی یکسان قرار داده
قطعا خودش یه عمه باهوش بوده !

جوک خنده دار و قشنگ

تنها سودی که رشته تحصیلیم تا الان داشته این بوده که
هروقت میرم تو آشپزخونه بابام میگه : مهندس دو تا چایی بیار بخوریم !

جوک خنده دار و قشنگ

انقدری که بابام آهنگِ بی کلام گوش میده توی خونه؛
همش حس میکنم توی آسانسورم ..!

جوک خنده دار و قشنگ

یکی از بزرگترین افتخاراتم توی دوران دبیرستان این بود که
هر دبیری به محض ورودش به کلاس به من اشاره میکرد و
می گفت : تو
من :من آقا؟

بله تو گمشو برو بیرون !

جوک خنده دار و قشنگ 

طرف از پشت هیکل دختره رو میبینه ، میفته
 دنبالش میگه :
ماشین دارم ، خونه دارم ، ویلا دارم …
یهو دختره برمیگرده ، یارو میبینه صورتش خیلی زشته!
میگه : همه رو فروختم !

جوک خنده دار و قشنگ

دیروز رفتم مغازه به یارو گفتم شیرکاکائو چنده؟
گفت ۱۸۰۰تومن
یهو یادم اومد که عهههههه!!! من که عاشق آب معدنی ام
 
جوک خنده دار و قشنگ 
 
ﺭﻓﺘﻢ ﭘﺮﯾﻨﺘﺮ ﻗﯿﻤﺖ ﮐﻨﻢ ﯾﻪ ﺑﭽﻪ ﯼ ۱۴ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ :
Autodesk Maya ﮐﻪ ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ ﺩﺍﺭﻩ ، ﻭﺭﮊﻥ ﺟﺪﯾﺪﺵ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ ؟
ﻣﺤﯿﻂ Google Android Studio ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ
ﺧﯿﻠﯽ ﺑﭽﮕﺎﻧﻪ ﺱ ﻭ ﺳﺎﺩﻩ ، ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ ؟
ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻮﯼ ﮔﻮﮔﻞ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﮐﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺍﯾﻨﺎ ﭼﯽ ﻫﺴﺘﻦ !
ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ ﻣﻦ ﺗﺎ ﺳﻦ ۱۴ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﯼ
ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯾﮑﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﻫﻢ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﻧﮓ
ﻗﺮﻣﺰ ﻭ ﺁﺑﯽ ﻭ ﺳﺒﺰ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﭼﻨﺪ ﺭﻧﮕﻪ ﻫﺎﺭﻭ ﻫﻢ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺪﻡ ﭘﺎﻳﻴﻦ !

جوک خنده دار و قشنگ

به حیف نون گفتن بیا فلان شرکت، 15 روز کار، 15 روز استراحت
ماهی 400 هزار تومان
یه کمی فکر کرد و گفت: نمی شه اون 15 روز رو هم نیام، ماهی 200 !؟

جوک خنده دار و قشنگ

پیرزن اصفهانی:
حَجی! می دونی دعواهای بی خودی ما این چند سال سَری چی چی بودس؟
حجی: هان؟ چی چی بودس؟
پیرزن : من حساس… آ شومام بی شعور !

جوک خنده دار و قشنگ 

داشتیم آبگوشت میخوردیم ، من داشتم استخوناشو میخوردم
بابام یه نگاهی بهم کرد گف :میدونی کی استخونارو میخوره؟
من با خوشحالی گفتم : من
گفت : نه! سگ استخون میخوره
من :|
انجمن حمایت از کودکان بی سرپرست :|
جوک خنده دار و قشنگ