جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا


جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا 

تو که باشی بس است
مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای
یا ببافم … یا بشکافم …
اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا
بالاترین آرزویم برایت این است :
حاجت دلت با حکمت خدایت یکی باشد . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا 

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا 

در شهر من این نیست راه و رسم دلداری
باید بفهمم تا چه حدی دوستم داری
هرکس نگاهت کرد چشمش را درآوردم
شد قصه ی آقا محمدخان قاجاری !

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو
بر روی پیشانی ام نوشته شده
تو باید باشی تا با لبهایت
آن را برای من رقم بزنی . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا 

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که هرگز نتوان یافت همانندش را
قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت
مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا 

دلتنگ روزهایی هستم
که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد
آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد
دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه
چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد . . .

جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا

بادی که بوی پیرهنت را میاورد
ده درصدش هواست ، نود درصدش شراب !
جملات عاشقانه و اس ام اس های زیبا