اس ام اس قشنگ


اس ام اس قشنگ

عزیزم من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم
فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی . . .

 اس ام اس قشنگ

برای گفتن نامت بهانه لازم نیست . . .
كافیست زبان باز كنم
كلمات خودشان
دنبال تو می گردند … !!!

 اس ام اس قشنگ

ازشیشه باش اما به همه بگو ازسنگم…
مردم این زمانه همه به دنبال شکستنند….

 اس ام اس قشنگ

بـرچیـن از لبــانـ ِ من بغـض کـالـی را کـه
تـُرش از نبـوسیـدن روی تــوست

اس ام اس قشنگ 

گفته بودی برایت چیزی بنویسم
چیزی نمی نویسم !
چشم هایم را که بخوانی
برای ســـــــــــال ها از تو نوشتن کافی است . . .

 اس ام اس قشنگ

باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !

 اس ام اس قشنگ

گاهی تنها ماندن تمرین بدی نیست ، زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود . . .

 اس ام اس قشنگ

میدانم داشتنت آرزوی محالیست اما به دوست داشتنت که میتوانم افتخارکنم  . . .

اس ام اس قشنگ 

بـــــــــــــی منطــق ترین عضو بـد نـــــــم
چشمهـــــــــایم اند
مــــی بیننـــــد ڪـه  دیــــگر دوستـــــم نـداری
امــــا هنـــوز تشنــه  دیدنت هستند . . .

اس ام اس قشنگ 

من مانده ام و16جلد لغت نامه که هیچکدام ازواژه هایشان
مترادف *دلتنگی*های لعنتی نمیشود!
کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد…نه معنا

اس ام اس قشنگ