اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا


اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا

دلم آرامشِ وارونه میخواهد
یعنی:
“ش م ا ر ا ”

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا

این بی تفآوتیهآ
این بی خَبَری هآ
گآهی دیدآر از سَر اجبآر
نَبودَن هآ… نَدیدَن هآ
یَعنی بُرو
گآهی چِقَدر خِنگ میشویم . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا

ﺗﻨﻬﺎیی ﺣﻖ کسی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻣﻴﻜﻨﺪ
ﺍﻣﺎ ﻧﺼﻴﺐ کسی ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻛﻪ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ . . .
تنم انگار تابستان سرشت است
تن ِ تو اول ِ اردیبهشت است
دهانم ماه مرداد است در یزد
لبت، بانوی من، “یخ در بهشت” است

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا

بـیـمـار تـوام ، روی توام درمان است
جان داروی عاشقان رخ جانان است
بـشـتـاب ، کـه جـانـم بـه لـب آمـد بی‌تو
دریـاب مـرا ، کـه بـیـش نـتوان دانست . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا


کاش کسی باشد
تا بغضهایم را قبل از لرزیدن چانه ام بفهمد
کاش . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا

سخت بود
فراموش کردن کسی
که با او
همه چیز و همه کَس را
فراموش می‌کردم . . .
 
اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا
 از نقش های ستاره دلم درد میکند
از عشق چند باره دلم درد میکند
دار و ندار قلب من یک حس شیشه ایست
از هرچه سنگ خاره دلم درد میکند . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا

دیکتاتور
تویی و آغوشت
که هر بار
مرا تسلیم می کند . . . !

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا

وقت تلاقی چشمانمان
گونه هایت گل می اندازد
این زیباترین گل دنیاست . . .
اشعار عاشقانه
اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا

مثل ندارد
میم های ِ مالکیتی
که از زبان ِ
تو می شنیدم . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس های زیبا