جوک بی ادبی و قشنگ



جوک بی ادبی و قشنگ

به سلامتی پسری که قشنگترین دختره دنیا رو هم تو خیابون دید
سرش را انداخت پایین و زیر لب گفت : میرم جلوتر شاید بهترشو دیدم !

جوک بی ادبی و قشنگ
قابل توجه بعضی ها :
برا سایه بالا سر بودن ، باید مرد بود ! نه فقط نر !

جوک بی ادبی و قشنگ


گاز معده چیست !؟
از نظر دخترا : یکی از مشکلات هضم غذا !
از نظر پسرا : منبع بی پایان سرگرمی ! اظهار وجود و همبستگی با مردان دیگر !

جوک بی ادبی و قشنگ

شنیدین این پسرای دم بخت میگن : من قصد ازدواج ندارم ؟
یکی نیست بهشون بگه :
آخه عزیز من ! ازدواج که قصد نمی خواد ! پول می خواد که تو نداری !

جوک بی ادبی و قشنگ

قبلنا می‌گفتن : مرد باید ایستاده بمیرد یا با گلوله سربی توی سینه !
مردای امروزم زیر موچین و بوتاکس و پروتز و عمل بینی‌ جون ندن خیلیه !

جوک بی ادبی و قشنگ

اکثر آقایون با گفتن جمله : والا هرچی زشت تر باشی شانست بیشتره !
خودشون رو در دسته بد شانس ها جا میدن تا از زشتی تبرئه بشن !

جوک بی ادبی و قشنگ

قلب پسرها همانند پارکینگی است که هیچ وقت تابلوی ظرفیت تکمیل بر در آن دیده نمیشود !

جوک بی ادبی و قشنگ

فرهنگ لغت آقایان :
اینبار دیگه چیکار کردم ؟
ترجمه : اینبار چطوری مچم رو گرفتی ؟
چه جالب ، بعد چی شد ؟
ترجمه : هنوز داری حرف میزنی ؟ بس کن دیگه !
نتونستم پیداش کنم .
ترجمه : شئ مورد نظر بیش از یه متر با من فاصله داشت حوصله نداشتم پاشم !
برای تمام کارام یه دلیل منطقی دارم .
ترجمه : یه کم فرصت بده یه خالی بندی جور کنم !

جوک بی ادبی و قشنگ

ﺷِﺮِﮎ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺍﻟﺎﻍ ﻣﺦ یه ﭘﺮﻧﺴﺲ ﺭﻭ ﺯﺩ !
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﭘﺴﺮ ها ﺑﺎ SONATA ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﻣﺦ یه ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ ﺑﺰﻧﻦ !

جوک بی ادبی و قشنگ

احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به یه پسر میده
کشتن مار دوسر تو جمع پسرا نمیده !
جوک بی ادبی و قشنگ