جملات زیبا و احساسی


جملات زیبا و احساسی

عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست ٬ با چنین تقدیر بد ٬ تقدیر نیست
از غمش با ناله ها همدم شدم ٬ ذره ذره آب گشتم ٬ کم شدم
آخر آتش زد دل دیوانه را ٬ سوخت بی پروا ٬ پر پروانه را
عشق من ٬ از من گذشتی خوش گذر ٬ بعد از این حتی اسم من را هم مبر . . .

جملات زیبا و احساسی 

 به خدا غنچه شادی بودم دست عشق آمد و از شاخه ام چید
شعله آه شدم صد افسوس ٬ که دلم باز به دلدار نرسید . . .

جملات زیبا و احساسی 

ما طعم شیرین یافتن را در طعم تلخ از دست دادن یافتیم
و در این میان سهم ما تنها یک یادت به خیر ساده بود . . .

جملات زیبا و احساسی 

با غم سر کن که شادی از کوی تو رفت / با شب بنشین که آفتاب از کوی تو گریخت . . .

جملات زیبا و احساسی 

کاش میشد عشق را آغاز کرد / با هزاران گل یاس آن را ناز کرد
کاش میشد شیشه غم را شکست / دل به دست آورد نه اینکه دل شکست . . .

جملات زیبا و احساسی 

ديوارها اگر چه متهم به ايجاد فاصله هستند ، اما اين دستان ديوار ساز ما است
که تبرئه ميشوند . . .

جملات زیبا و احساسی 

کدوم رو دوست داري برات بفرستم !؟
قل(ب)م !؟
ر(و)حم !؟
ج(س)مم !؟
يا حروف توي پرانتز !!؟

جملات زیبا و احساسی 

من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس
هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت يا زيبا فقط خواب است و بس . . .

جملات زیبا و احساسی 

میروم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید
میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید . . .

جملات زیبا و احساسی 

نور مهتاب برای عاشق شدن ایده ال است ، فقط تنها ایرادش این است
که ممکن است فردا در زیر نور آفتاب ، عشق مهتابی ات را فراموش کنی . . .
جملات زیبا و احساسی