جملات عاشقانه و زیبا


 جملات عاشقانه و زیبا

صندوق صدقات نیست دل من
که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی
و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . . .

 جملات عاشقانه و زیبا

زمانی “من و تو” بودیم و “دیگران” در کنارمان
حال “من و تو” هستیم اما “دیگران” بین مان . . .

 جملات عاشقانه و زیبا
 
فانوس و
چتر و
گل
میگیرم از کسی…
چه دست ِ خالی ام امشب که میرسی
شاید منو هنوز بشناسی از صدام
امشب خدا فقط میدونه من کجام !

 جملات عاشقانه و زیبا
 
گاهی آنقدر دلم هوایت را میكند …
شك میكنم به اینكه،این دل مال من است یاتو…

 جملات عاشقانه و زیبا

در قرن ما تعریف عشق گره خوردن “تن ها “ست نه پیوند قلبها!

 جملات عاشقانه و زیبا

گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه
اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی…

 جملات عاشقانه و زیبا
 
همیشه چوب ســــــــــــوختنی نیست … خــــــوردنی هم هست
ما گاهی چوبِ ســــــــــادگیمون رو میــــــــــــخوریم . . .

 جملات عاشقانه و زیبا

حســــــــ بودنت قشنگ تریـــ ـــ ــن حس دنیاست
تو ڪـﮧ باشی ..
هر روز را .. نـــ ــــــ ــــ ـــــه!
هر ثانیه را .. عشــ ♥ــ ــ ♥ـق است !!

 جملات عاشقانه و زیبا

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نيست !
حسي است ؛
که بايد بــــــي کلام هم لمــــــس شود …

 جملات عاشقانه و زیبا