شعر عاشقانه و جذاب


شعر عاشقانه و جذاب

میدونی وقتی واست پیام نمیدم یعنی چی ؟
یعنی پیامی در حد مرامت ندارم با مرام !

شعر عاشقانه و جذاب 


هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم

شعر عاشقانه و جذاب 

خواستی دیگه نباشی ، آفرین ، چه با اراده
لعنت به دبستانی که تو از درس هایش فقط تصمیم کبری را آموختی . . .

شعر عاشقانه و جذاب 

بوسه‌” بهترین سرقتِ دنیاست
چون هم دزیدیش حال میده
هم پس دادنش  . . .

شعر عاشقانه و جذاب 

یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم
چه تو باشی چه نباشی “نگهش میدارم”  . . .

شعر عاشقانه و جذاب 

همه چیز زود شروع شد
عاشقی
دلتنگی
رفتن تو …
اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟
عشق تو در من . . .

شعر عاشقانه و جذاب 

تو چنان زیبا شده ای میان شعرهایم
که گمان نکنم خودت هم بدانی
این که داری می خوانیش
خودِ تویی . . .

شعر عاشقانه و جذاب 

نشود خوش دلم از نامه و پیغام کسی
توسن سرکش طبعم نشود رام کسی
آن که دربند تعلق نبود خاطر ماست
که نه دربندکسی هست و نه در دام کسی

شعر عاشقانه و جذاب

حالا که رفته ای
ساعتهــــا به این می اندیشم ، که چرا زنــــده ام هنـــوز ؟
مگـه نگفتـــه بــودم بی تــــو میمیرم ؟
خدا یادش رفته است مرا بکشــــد
یا تــــــو قرار است برگردی ؟

شعر عاشقانه و جذاب 

قشنگ ترین کنسرت دنیا
صدای نفس نفس زدن تو در آغوشم بود . . . !

شعر عاشقانه و جذاب 

دستهایت ، تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم ، کابوس نمی بینم  . . .
شعر عاشقانه و جذاب