اشعار عاشقانه


اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

عطر تو توی دستمه ، دست من روی بالشم
بالشم جای خالیتو ، من پر از عشقو خواهشم
عکس تو روی قلبمه،قلب من پره التماس
ضربه هاش توی سینه مو ، منتظر واسه یک تماس . . .

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

یه وقتــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات
میشــه یه جمله
که میکوبن تو صورتــــت
“بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم “…

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

دلــــم به حال “مــا” می سوزد ، که “من و تو”
خیلی وقت است تنهایش گذاشته ایم . . .

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

من تو را دوست دارم
تو مرا دوست نداری
باشد ولی
من به “دوست” مشترک مان
حسودی ام می شود . . .

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود !

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

مشتی آب از کف دریا بردار
مشتی خاک از کویر
قلبی دیگر قالب بزن
و در سینه ام تعبیه کن
برای عشق تو
“یک قلب کافی نیست !“

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

فاصله تان را با آدم ها رعایت کنید؛
آدم ها یکدفه می زنند روی ترمز؛
و آن وقت شما مقصری …!

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

دلم می خواهد
زندگی ام را
موقت بدهم دست یک آدم دیگر
بگویم تو بازی کن
تا من برگردم نبآزیآ :|

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

طعم لبهای تو شاید جزو چهار مزه ی اصلی نباشه
اما
اصلی ترین مزه های زندگیه !

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی
کسی رو نداری که بهت فکر کنه !
اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .

اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ

رو بعضی ها باید برچسب زد :
تست شد ، آدم نیست . . . !
اشعار عاشقانه و مسیج های قشنگ