جملات عاشقانه و جالب



جملات عاشقانه و جالب

سلام
از شرکت رب تبریک مزاحم میشم
میشه یه رب بغلتون کنم !؟
محض تبریک میگما !

جملات عاشقانه و جالب 

خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت
دستم از ضعف …
دریغا …
به گریبان نرسید . . .

جملات عاشقانه و جالب 

ای اشک دوباره در دلم درد شدی  / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی
از کودکی ام هر آنزمان خواستمت  / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .

جملات عاشقانه و جالب 

اى دوست !
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !
تا تو هستى زندگى باید کرد . . .

جملات عاشقانه و جالب 

آراسته آمد و چه آراستنی
پیراسته زلف خود چه پیراستنی
بنشست به می خوردن و برخاست به رقص
به به چه نشستنی چه بر خاستنی . . .
راست یا دروغ مهم نیست ! تو فقط با من حرف بزن !
چشمانت زیرنویس می کنند !

جملات عاشقانه و جالب 

عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز
بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند . . .

جملات عاشقانه و جالب 

حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم . . .


جملات عاشقانه و جالب 


نوشته ها بهانه است
فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم
باورش با تو

جملات عاشقانه و جالب 

چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار
نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .

جملات عاشقانه و جالب 

خنجر زیرِ پوستم کاشتی
فکر نمی‌کردی
روزی باز در آغوشت بگیرم . . .
جملات عاشقانه و جالب