جوک خفن و قشنگ


جوک خفن و قشنگ

داشتم از زندگی ناامید میشدم که نون بربری
تو چشام نگاه کرد گفت : منو با پنیر و گردو بخور حله !
خوردم حل شد خدارو شکر

جوک خفن و قشنگ

مورد داشتیم سوال امتحان پایانی فیزیک این بوده
ﻗﺪ : ۱۴۵سانتی متر
ﻭﺯﻥ : ۴۳ کیلوگرم
ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﯿﻠﯿﭙﺲ ﺭﺍ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ

جوک خفن و قشنگ

یکی از مزایای بنیادین کیلیپس اینه که
کمک می کنه دخترو از پسر تشخیص بدیم !
فکر کنم تنها راه باقی مونده همین باشه

جوک خفن و قشنگ

میدونم دیگه پس فردا که مامان شدم  :
احترام به فرزند واجب است
به فرزندان خود نیکی کنید که بهشت زیر پای فرزندان است
تازه رضایتشونم باید جلب کنیم  !

جوک خفن و قشنگ

انقد یه آهنگی رو گوش میدم که بدبختیام از یادم بره
ولی بعدا که اون آهنگو گوش میدم دوباره یاد بدبختیام میفتم !

جوک خفن و قشنگ

“این از کجا اومد؟” چیست ؟
رایج ترین سوال در کلاس های ریاضی

جوک خفن و قشنگ

یه سوال شرعی واسم پیش اومده
اونم اینه که ما که به یه سری از پسرا نگاه می کنیم
به عنوان نگاه به نامحرم حساب میشه ؟

جوک خفن و قشنگ

بالاخره نیمه گمشده مو پیدا کردم ، زیر تخت بود !
هی میگم کسی اتاق منو مرتب نکنه وسایلم گم میشه !

جوک خفن و قشنگ

مورد داشتیم دختره سر کلاس کلیپس نزده
براش غیبت رد کردن !

جوک خفن و قشنگ

امروز یه دختره تو دانشگا پارک دوبل خیلی قشنگى زد
منم با خودم گفتم دمش گرم دخترا هم بلدن !
ولى وقتى امروز اون دختره رو
تو سلف پسرا دیدم فهمیدم که اشتباه فکر میکردم
جوک خفن و قشنگ