جوک و جک های قشنگ


جوک و جک های قشنگ

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﺨﺘﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭﺍﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
“ﺣﺴﺶ ﻧﯿﺲ” ﺭﻭ ﺑﺮﺍی ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﻨﯽ

جوک و جک های قشنگ

دیروز رفتم مغازه به یارو گفتم شیرکاکائو چنده ؟
گفت ۱۸۰۰تومن
یهو یادم اومد که عهههههه  من که عاشق آب معدنی ام !

جوک و جک های قشنگ

شما یادتون نمیاد
یه روزی هم بود دخترا جواب رد میدادن !

جوک و جک های قشنگ

یک تست روانشناسی :
با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه !
همسر آیندت کیه ؟

جوک و جک های قشنگ

هو هما هم/هی هما هن/انت انتما انتم/انت انتما انتن/انا نحن
نصف دوران تحصیلیمون واسه یاد گرفتن اینا گذشت

جوک و جک های قشنگ

من بعد از تحقیقات گسترده دریافتم
که دهنم ، صاف ترین قسمت جهانه !

جوک و جک های قشنگ

باران که میبارد همه یاد عشقشون میفتن
ما یاد ماشینی که صبح بردیم کارواش !

جوک و جک های قشنگ

نصیحت کردن توی خانواده باید ساماندهی بشه
ینی مثلا عینِ معاینه فنی یه برچسب بزنن روت که قبلا نصیحت شدی
و دوباره یکی نیاد در مورد همون موضوع حرف بزنه !

جوک و جک های قشنگ

دختره اسمشو نوشته (یش یش یش)
بش میگم یعنی چی آخه ؟
میگه یعنی ستایش دیگه !

جوک و جک های قشنگ

آقا من میدونم اگه من دو نفره بشم
هوا سه نفره میشه
شانس نیس که …
جک
جوک و جک های قشنگ