اس ام اس بوسه توپ


اس ام اس بوسه توپ

داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـت
و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانت بیـــرون می کشـــم
بــه تـلـــافـی تمـــام روزهــایـــی کـــه می خــــواهمت و نیسـتـــی  …

اس ام اس بوسه توپ

سـیــاه مـشق ِ پــشت ِ چــشـم هـایــت  دسـت خـــط ِ کــیـست !
که بــوســیـدنــش سـجــده ی شکر دارد !

اس ام اس بوسه توپ

دیگر هیچ مزه اى دلچسب نخواهد بود
من تمام حس چشاییم را روى لبانت جا گذاشته ام

اس ام اس بوسه توپ

مــرا ببــوس
روزهــای سختــی در پیــش اســت
بگــذار تــو را کمــی پــس‌انــداز کنــم

اس ام اس بوسه توپ

بوسیدن تو تنها تکراریست
که تکراری نمی شود

اس ام اس بوسه توپ


لب های مرا از همه استثنا کن
یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن

اس ام اس بوسه توپ

دلم کرده هوایت نازنینم
فدای بوسه هایت نازنینم
تمام صورتت پنکیک پوش است
بگو بوسم کجایت نازنینم

اس ام اس بوسه توپ

نیست در این گفته من سوسه ای
گر تو به من قرض دهی بوسه ای
بوسه ای دیگر سر آن می نهم
لحظه دیگر به تو پس می دهم

اس ام اس بوسه توپ

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن

اس ام اس بوسه توپ

یه بوسه بده واسه مریض می خوام پُر رو
آخه بوسه هات داره حکم دارو
اس ام اس بوسه توپ