مجموعه زیبا از جملات عاشقانه و احساسی بسیار زیبا

جملات عاشقانه و احساسی

جملات عاشقانه و احساسی


کاش میدانستم چطور به صبح برسانم
تمام شب هایی را که با رفتنت یلدا شدند

** LOVE SMS ***

نه کسی منتظر است …
نه کسی چشم به راه …
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

** LOVE SMS ***

قسمت نشد دستشو بگیرم
اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم !

** LOVE SMS ***

کاش باورت نشود
چقدر دوستت دارم
تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…!

** LOVE SMS ***

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم
از قبیله زلیخا آمده ام
آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند
مردانه دوستم داری ؟

** LOVE SMS ***

هر دو خالی بودند
سر من از عقل
که تو را دوست داشت !
قلب تو از عشق
که مرا دوست نداشت !

** LOVE SMS ***

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …
روزی در آغوشت !

** LOVE SMS ***

باشی یا نباشی
این شب سر میشود
اما این شب کجا و آن شب کجا

** LOVE SMS ***

بیا کلاغ پر بازی کنیم
کی پر ؟
روز بی تو بودن پر
دوست داشتن غیر تو پر
عشق جز تو پر
اصلا همه چی پر
فقط تو نپر

** LOVE SMS ***

عبور میکنم هر روز
از نیمکت های خالی پارک
طوری که انگار کسی
در نیمکت های آخر
انتظارم را می کشد
به آن جا میرسم
باید وانمود کنم که
باز هم دیر رسیده ام
جملات و متن عاشقانه زیبا

** LOVE SMS ***

و عشق
پزشک حاذقی است !
که نسخه ی تمام درد هایم را
لابلای موهای تو پیچید . . .
مهرداد حق محمدی

** LOVE SMS ***

مبتلایم کرده‌ای!
درمان نمی‌خواهم، که عشق
بی‌گمان شیرین‌ترین بیماریِ دورانِ ماست
فرشاد کولیوند

** LOVE SMS ***

به سینه تا نفسی هست
بی قرار توام …
فریدون مشیری

** LOVE SMS ***