اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب


اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

قانون جاذبه را سیب کشف کرد
وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند
با تو باید مثل باران حرف زد !

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

با من رفت و آمد نکن
رفتن فعل قشنگی نیست
با من فقط راه بیا …

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

جاده لحظه به لحظه با من می آید
گویی کنجکاو است که برای دیدار چه کسی چنین بیتابم !!!

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

بس کن چقدر خیره به امواج می شوی ؟
دریا که مثل چشم تو زیبا نمی شود !

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟
نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟
نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟
تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

در انتظار آغازی دیگرم
انتخاب مجدد جفت ها
تا شاید این بار نوحی بیاید و مرا برگزیند در کنار “تو” !

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

اگر موهایت نبود
باد را چگونه نقاشی میکردم ؟!

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

فرقی نمی کند چشمانِ تو باشد یا بهشت
سقوط‌ همیــــــــــــــشه دردناک است !

اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب

تنها پاهای سست میدانند
چه بار سنگینی ست وسوسه دیدن تو !
اشعار عاشقانه و اس ام اس های جالب