بهترین اس ام اس های ولنتاین 2015

اس ام اس ولنتاین 2015

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

 اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که

 نمی خوای از دستش بدی .

ولنتاین مبارک

 

بهترین اس ام اس های ولنتاین 2015





شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش:

 من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود

 به امیدی که تو فانوس شب من باشی

 

بهترین اس ام اس های ولنتاین 2015





مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه،

عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه،

 قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه

 

بهترین اس ام اس های ولنتاین 2015





زندگی زیباست زشتی های آن تقصیر ماست

 در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست

 زندگی آب روانی است روان می گذرد

آنچه تقدیر من و توست همان می گذرد

 

بهترین اس ام اس های ولنتاین 2015





مبادا گفته باشی

 دوستت می دارم

دلت را می بویم مبادا شعله ای در آن نهان باشد

 

بهترین اس ام اس های ولنتاین 2015





گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری

پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری

 گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما

شعر غریبی را که گفتم دوست داری

 

بهترین اس ام اس های ولنتاین 2015





باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد

عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد

ولنتاین مبارک

 

بهترین اس ام اس های ولنتاین 2015





من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام

 یک شعر پر از غلط

 یک پرنده ی بی آسمان

 یک نسیم سرگردان

 یک رویای نا تمام





بهترین اس ام اس های ولنتاین 2015

اس ام اس ولنتاین