جوک خفن و جالب


جوک خفن و جالب

خود قهوه هم
غروب ها چایی میخوره و سیگار میکشه …

جوک خفن و جالب

همه چیزای خوب واسه دختراست ، مثلا همین پسرا
والا ، مگه یه عادم چقد میتونه خوشبخت باشه ؟

جوک خفن و جالب

یه شباهت خاصی من احساس میکنم
بین نیمه گمشدم و تیکه آخر رانی هلو
لامصب به هیچ کدومشون دست پیدا نمی کنم !


جوک خفن و جالب

دختره اومده سرِ کلاس نشسته
یه مشت خودکارِ اکلیلی درآورده با یه دفترِ عصرِ یخبندان
داره جزوه مقاومت مصالح ۳ مینویسه !


جوک خفن و جالب

من حاضرم شرط ببندم
اونقدی که تو این چند وقته مردم با آهنگ تبلیغ لوسی قر دادن با آهنگای یوسان قر ندادن !

جوک خفن و جالب

اتاق دخترا مرتبه تا وقتی که :
حالا من چی بپوشــــــــــم ؟

جوک خفن و جالب

از وقتی از “تن خاک” استفاده می کنم :
زندگیم از این رو به اون رو شده
درس بچه هام بهتر شده
اخلاق همسرم خیلی خوب شده
سوراخ لایه اوزون کوچیکتر شده
دیگه شامپو چشممو نمیسوزونه
تازه پوستمم شاداب تر شده
آنتن دهی گوشیمم دو برابر شده
سرعت اینترنتمم فوق العاده شده


جوک خفن و جالب

حالا گفتن نداره ولی وقتی بچه بودم
هر وقت میگفتن واسه شفای مریضا دعا کنید
اول واسه شفای قلب مریض میزوگی تو فوتبالیستا دعا میکردم !

جوک خفن و جالب

مورد داشتیم طرف رفته خواستگاری ، عروس چای آورده
داماد گفته اگه میشه تو لیوان خودم بیار !

جوک خفن و جالب

پسرا وقتی با یه نظری مخالف باشن همون اول به طرف میگن بوق نخور
ولی دخترا میزارن طرف حرفشو بزنه بعد به بوف خوردن میندازنش !
جوک خفن و جالب